تبلیغات
تبلیغات و فناوری - لامبورگینی هوراکان 2015
 
درباره وبلاگ


سلام.به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم ازاین وبلاگ لذت بسیاری ببرید. باتشكر

مدیر وبلاگ : MOHAMD AMIN ZANGENEH
نویسندگان
نظرسنجی
وبلاگ تبلیغات وفناوری رادرچه سطحی می سنجید؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
توجه:1-درکادراول،نام خودراواردنمایید.2-درکادردوم،ایمیل خودراواردنمایید.
تبلیغات و فناوری
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
چهارشنبه 1393/04/25 :: نویسنده : MOHAMD AMIN ZANGENEH

سنت آگاتا یکی از نمادهای ایتالیا محسوب می شود. مهندسان لامبورگینی در این شهر برخی از شناخته شده ترین و غیر معمول ترین خودروها در تاریخ مدرن را به جهان معرفی کرده اند. تنها در نظر گرفتن نام هایی همچون میورا، کانتاش، دیابلو، مورسیه لگو و اونتادور این مساله را ثابت می کند.



در شرایطی که لامبورگینی امپراتوری خود را بر سوپر اسپرت های 12 سیلندر بنا کرده بود، معرفی مدل گایاردو با پیشرانه 10 سیلندر و قیمت مقرون به صرفه نسبت به گاوهای وحشی پیشین لامبورگینی، تردیدهایی را درباره عملکرد این شرکت ایجاد کرد. اما با گذشت یک دهه و معرفی چندین نسخه اختصاصی، گایاردو تمامی شک و تردیدها را از میان برده و عنوان پرفروش ترین مدل لامبورگینی در تاریخ این شرکت را کسب کرده است. بیش از 14 هزار دستگاه گایاردو طی دوران تولید این مدل به فروش رسیده و معرفی جایگزین آن کار آسانی برای لامبورگینی نبوده است.



لامبورگینی مدل هوراکان LP610-4 را به عنوان جایگزین گایاردو معرفی کرده و بار دیگر تعالی مهندسی خود را نشان داده است. اگرچه در کنار گایاردو، هوراکان همانند یک موجود تکامل یافته به نظر می رسد اما شباهت های خانوادگی نیز در آنها ملموس است. از نظر ظاهری، هوراکان دارای خطوطی نرم تر از هر لامبورگینی دیگر طی 30 سال گذشته بوده و برخی ممکن است آن را مدلی با طراحی کمی زنانه نسبت به مدل های پیشین در نظر بگیرند.



هوراکان از جدیدترین پیشرانه تنفس طبیعی لامبورگینی و آئودی سود می برد. این پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر خورجینی توانایی تولید 610 اسب بخار نیرو و 413 پوندفوت گشتاور را دارد که توسط سامانه چهار چرخ متحرک در حالت عادی 70 درصد نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. البته امکان تقسیم 50-50 نیرو و یا انتقال صد درصدی به محور عقب نیز وجود دارد.



شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با سه ثانیه اعلام شده و در نهایت بیشینه سرعت 325 کیلومتر در ساعت را کسب می کند. تنظیمات سیستم تعلیق پیشرفته هوراکان نیز آن را به گزینه ای فوق العاده حتی برای رانندگی روزمره مبدل کرده است. بی تردید، هوراکان می تواند جانشین خلفی برای گایاردو افسانه ای باشد.

 

 





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


یکشنبه 1396/04/11 11:57 ب.ظ
I comment when I like a article on a site or if I
have something to valuable to contribute to the discussion. Usually it is
triggered by the sincerness displayed in the post
I read. And on this post تبلیغات و فناوری - لامبورگینی
هوراکان 2015. I was actually excited enough to
post a leave a responsea response :-P I actually do have some questions for you
if it's okay. Could it be only me or do a few of these responses look like they are coming from brain dead individuals?
:-P And, if you are posting on additional online social sites,
I'd like to follow anything new you have to post. Could you make a list all of your social
pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
یکشنبه 1396/02/31 03:25 ق.ظ
I was recommended this web site by my cousin. I'm not sure whether
this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.
You're incredible! Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب
 
   
.(تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به تبلیغات وفناوری است)